torsdag 31 maj 2012

Garderobsrensning!!!!!!

Hej svejs,

Mellan jobb idag har jag hunnit med lite tvätt och rensat i garderoben.......oj vad mycket man har som man inte använder. Så nu har jag rensat lite och kanske är det så att det passar någon av er???
Jag tycker det är jättefint med klänning på alla andra och köper det ofta, men tyvärr blir dom oftast hängande. Passa på att fynda nu lagom till sommaren....... först till kvarn!!!!!!

Denna fina i leopardklänning kommer från Gina Trict stl 38. Den har jag använt på en lottosändning i Körslaget. Pris 200 kr + frakt.




Denna godbit från Zara har jag använt på en lottodragning i sommarkrysset. Den är i stl M.
Pris 350 kr + frakt





 Och till sist denna klänning i blått också den från Zara som jag hade på Justins dop i stl L.
Pris 300 kr + frakt



Finns även dessa fina Nike stl 38,  mycket sparsamt använda. Pris 200 kr + frakt

Ja det va det de, hör av er om det är något som verkar intressant, ni kan maila mig på info@aduckmark.se "garderobsrensning"

TÄVLING!!!!! FINNES HÄR

1 kommentar:

  1. Hej,
    Har du kvar skorna så köper jag dem gärna.
    Kram
    Kicki (på TOUS)

    SvaraRadera