onsdag 9 maj 2012

Nyheter!!!!!!

God morgon kära vänner....

Jag är glad som en lite lärka. Kolla in min nya header.....jag tycker själv den är superfin och symboliserar mitt liv perfekt. Rollen som mamma & min yrkesroll. Hoppas ni också gillar den.
Men tro inte att jag fått till detta själv, tyvärr är jag ingen fena på dessa saker. Det är istället en annan bloggande mamma som jag träffade i helgen som varit så snäll och hjälpt mig.

Tusen tack fina Camilla som bloggar på En mammas dagbok. Camilla jobbar dessutom på Pulsen i Borås så det är klart att hon en en toppentjej.....hi hi.

Det är Camilla i vit blus och den andra snyggingen bloggar på Äppelblomman


Här har ni dagens ögonstatus, inte mycket bättre och värker hela tiden. Men det är bara att bita ihop. Finns ju värre saker eller hur. Och jag ser ju med det andra ögat, tur man har två......


Men lite smink i ansiktet.....inget på ögonen såklart så blir dagen såhär..... ha ingen skillnad precis.


På tal om smink, detta är mina favoriter just nu. Studio Artist puder från Oriflame 115 kr, och lippgloss från Lumene no 8. Vilka är dina favoriter???
Ha nu en toppen dag så hörs vi ikväll. Kramis

4 kommentarer:

  1. Jättefin ny header, värmande och snygg! :) Har delat ditt FB inlägg om Ocky.

    Ha en fin dag. Kram

    SvaraRadera
  2. Superfin header! Camilla är en pärla på att fixa sånt! Hon fixar min oxå;-)
    Aj aj astackars ditt öga...:-(
    Kram K

    SvaraRadera
  3. Din header är superfin =)
    Läste längre upp att du är bättre i ditt öga. Skönt =)
    Tänk vad ett svullet öga gör... Man känner knappt igen dig på bilden.
    Brukar läsa "En mammas dagbok" och "Äppelblomman", trevliga bloggar.
    Äppelblomman bor för övrig i det samhälle i Småland där jag är uppvuxen =) Världen är liten ibland.
    Ha det gott, Kram!

    SvaraRadera
  4. Men vad har du gjort...ajajajaj!

    SvaraRadera