söndag 27 maj 2012

Vilken "Euforisk" morgon, grattis alla mammor

God morgon Sverige......vilken kväll det blev igår, spänning, stolthet och för min del en hel del tårar.


Loreen!!!!!!!! vilken tjej alltså, vi ska vara så stolta för hennes framträdande. Bättre representant för Sverige kunde vi ju inte fått.
Hennes coola super duper låt och coola framträdande gjorde att igen kunde motstå henne....förutom Italien då....... men vad gör det, nu är ju segern vår. Grattis Loreen.

Ja det finns mycket att fira idag, grattis alla fina mammor. När jag kom upp fanns det en ros och ett paket på bordet.....men jag väntar att öppna till Justin vaknar. Till min egen kära mamma som tyvärr inte finns med oss skickar jag denna ros vidare och en massa kärlek. Älskar dig mamma!!!!!


Kära vänner, mammor och alla schlagerentusiaster. Ha nu en härlig dag och fira allt vad det går.
Kramis!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar