onsdag 16 maj 2012

Samanställning solskydd....



Hej på er,

Ja det finns ju en uppsjö av solskyddskrämer för både vuxna och barn. Tack för era kommentarer idag. Jag var ute på nätet och kollade lite på olika tester som är gjorda. På Testfakta hittade jag en bra sammanställt, faktum är att just Garnier som dom har som bäst i test använde jag förra året. Så då ska jag nog fortsätta med det.
Av er läsare har det rekommenderats både ACO och Vichy. Ni kan också kolla in på Medstop där det står väldigt bra om barns vistelse i solen.

Men det är ju inte bara baren som ska sydda sig i solen ( även om vi alltid tänker på dom först ) utan även vi vuxna. Så här kommer en lite guide även för er. Faktum är att även här är det min personliga favorit som jag använt i flera år som är bäst, Proderm. Testa den om ni inte gjort det tidigare.

När jag kollade runt lite i butiker idag såg jag att både apoteket och Åhléns har 25 % rabatt på solskydd just nu, så passa på.

Ha en fin kväll så hörs vi i morgon hoppas jag......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar