tisdag 1 maj 2012

Konstigt inlägg........

Ja kära läsare, efter en lång dag på Kolmården satte jag mig för ett tag sedan framför datorn för att berätta för er om vilken fantastisk dag vi har haft. Samtidigt knäppte jag på TV 4 och inlägget kom liksom av sig.
Humorgalan till förmån för UNISEF. Vilka berättelser och vilka öden. Jag vill bara gråta hela tiden....bredvid mig ligger Justin och sover tryggt. Orkar inte ens tänka tanken på att han skulle vara utan oss och behöva bo på gatan.......Så min utmaning till er ikväll blir att blir världsföräldrar.
Ring 099- 90 990 och ge 100 kr/ mån. Vi skickade in vårt kuvert i veckan.

Ja det får helt enkelt blir ett konstigt inlägg det här. Lite eftertanke och så delar jag med mig av min tacksamhet för att jag har fått ha en underbar dag med min familj......jag hoppas ni inte misstycker den konstiga blandningen som detta blev....

Vi startade alltså tidigt idag för att ta oss till Kolmården, Justin var förväntansfull på att få se alla djur.
Vi började med linbanan där man får en bra överblick över parken, en perfekt start.



Det här var dagens roligaste djur enl Justin, för den hade så rolig hals.... ha ha


Vi är ett härligt gäng som gärna umgås, Alban, Kin med barnen Julia och Jane, samt Ankie Bagger, hennes Mattias och barnen Filip och Molly. Vi har alltid så mysigt ihop men det är många att hålla koll på.....


Alban tyckte att min Mattias var med allt för lite på bloggen, det var mest jag och Justin tyckte han. Inte visste jag att han följde min bogg men det var kul att höra. Kul Alban!!!!!
Så här kommer ett kort på Mattias och mig.....


Här är fina Molly och Jane, Molly blev Justins favorit idag och han pratade om henne ända tills han somnade.......


Det blev även ett uppskattat besök hos delfinerna, vilka fantastiska djur.


Justin var modig och åkte faktiskt denna........



Här är alla våra älskade ungar.........tack för att ni finns.....

Kram!!!!!

2 kommentarer:

  1. Tack för idag! Du glömde skriva att faktiskt ALLA har Ocky-mössor på sig och ÄLSKAR dom !!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv, ja toppen dag. Ja det glömde jag ju i all hast....är så glad att alla gillar sina Ocky mössor. Kram

      Radera