torsdag 3 maj 2012

Dags för andra arbetspasset och Debatt.....

God kväll,

Haft en bra dag på Aces med en massa trevliga kunder. Hemma vid 19 för att hinna mysa med Justin en timme innan det var dags för honom att sova.
Nu sitter jag framför Let´s Dance och jobbar vidare med mitt märke Ocky, saker faller på plats med Operation Smile och nästa vecka sätter vi igång. Känns helrätt.

Var tillfrågad att vara med i Debatt ikväll och diskutera Carola och om hon gör rätt eller fel i att lägga ut bilder på Zoe på sin blogg och om att hon tydligen har gjort en hårförlängning på henne. ( dom hade läst att jag skrivit om hennes adoption på min blogg tidigare, och ville därför ha med mig där ) läs här
Till vilken nytt????

För min del så handlade mitt inlägg om att jag tycker att det är stort att man adopterar och ger ett barn som kanske inte har så ljusa framtidsutsikter en chans till ett bättre liv. Att hon nu väljer att lägga ut bilder på lilla Zoe gör väl inte Carola till en sämre förälder...... det finns föräldrar som gör riktigt hemska saker mot sina barn varje dag det borde väl diskuteras istället.....

Jag bloggar ju själv om mitt liv och visar bilder på både man och barn. För min del handlar det om att jag inte har någon släkt i Stockholm och många vänner hemma i Borås som tycker det är mysigt att se hur vi har det och det känns som dom ändå kan ta del av vår vardag. Men inte känner jag mig som en sämre förälder för det.

Nej ta upp någon viktigare, jag är helt säker på att Carola är en bra mamma och överöser Zoe med kärlek, det är väl ändå det finaste man kan ge sitt barn.
Här är mitt livs kärlek som jag överöser med kramar och pussar varje dag......

Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar