fredag 11 maj 2012

En trevlig kväll på stan!!!!

Åh vilken mysig kväll jag hade igår, ni vet när allt blir sådär oväntat trevligt med mycket skratt.
Vi började på Strandbryggan som ligger precis vid Djurgårdsbron, där Johan Petré bjöd in till premiär. Detta är ett utav dom absolut mysigaste ställena att sitta på en fin sommarkväll. Trots att regnet öste ner igår så märkte vi inte av det. Dom har fantastiska markiser som täcker i stort sett hela stället. Jag kom dit med min fina vän Anna. Bilden har jag lånat från Finest.se

Väl där blev vi ett glatt gäng runt bordet. Det blev Mikael "äpplet" Appelgren och hans fru Marita, och skönsjungande Jennifer Brown. Här är Anna och jag med Äpplet....



Även Ankie Bagger kom förbi en stund....

För att hinna med allt denna kväll gick vi sedan vidare till Mocco för att hämta upp våra VIP kort. Förr har man alltid fått ett fysiskt kort men i år har Christos Neo och hans Mocco tagit ett steg in i den moderna världen. Mocco har en egen app och där har jag nu fått en kod att logga in som jag kan använda när jag vill fika på Mocco. Så smart!!!!!!!!!!!!
Sähär kul tyckte Anna att det var på Mocco....

Efter detta lilla stop var vi hungriga och styrde mot ett för mig nytt ställe"Nybrogatan 38", vet att min vän Kin brukar vara där ibland men jag hade inte testat tidigare. Det blev en positiv överraskning..
Anna, Jennifer och jag njöt av en god middag...
Bestående av tonfisk, jag älskar tonfisk och den var perfekt tillagad.


Tack härliga tjejer för en supermysig kväll....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar