torsdag 24 maj 2012

Älskade jeanstyg.....

God morgon finisar......hur är det idag?
Jag har precis fått i mig en kopp kaffe och snart bär de av till dagis.
Igår kväll var jag och röjde lite i källaren och hittade en väska med jeanskjolar som är minst 10 år gamla. Och dom funkar ju fortfarande, som jag brukar säga sparar man tillräckligt länge så blir dom moderna igen :))))) Jeans känns ju alltid rätt oavsätt om det är byxor eller kjol.
Denna från Karen Miller är min favorit, gud va roligt jag har haft i den.....köpte i den i London för en massa år sedan.



Denna är också köpt i London, men oj va kort den är. Har jag verkligen haft den?????


Inköpt i Stockholm, men nitar och fransiga kanter. Den här kommer jag använda med ett linne i sommar.


Till slut denna med jeans upptill och ett fint turkost tyg med paljetter nertill. Passar också perfekt i sommar.


Ha nu en fin fin dag.......
Kramis



3 kommentarer:

  1. Verkligen ursnygga kjolar! Ha en underbar dag. Kram

    SvaraRadera
  2. Underbara kjolar :-) Min granne syr jeanskjolar av gamla jeans mm ( bra återvinning )och är superduktig, kolla efter lantlollorna på fb så får du se ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh vilka fina kjolar, den första var underbar!! Önskar jag kunde hitta en sån väska i min källare!!!!

    Kraaaam till er!!

    SvaraRadera