onsdag 9 maj 2012

Upprymd!!!!

God kväll fina läsare.
Kom hem från jobbet för en timme sedan. Varit minst sagt full fart i butiken idag. Härligt!!!!' jag gillar när det är mycket att göra.
Han precis hem för att mysa en stund med Justin och natta honom. Nu har jag plats på hemmakontoret och ska märker upp ett gäng Ocky mössor som ska levereras till Inreda.com i
morgon.

Denna fina bild har jag lånat av klädfabriken. Ockymössorna finns nu både i deras butik och webbshop.

Ja det har hänt så otroligt mycket sedan i lördags att jag känner mig helt upprymd. Dels alla nya kontakter på Mammbloggalan....och sen att jag har kunnat förverkliga drömmen jag hade när jag startade Ocky kunna bidra till något positivt som kan underlätta för utsatta barn. Att det har blivit så väl mottagit och att så många av er har varit gulliga och hjälpt mig att sprida budskapet gör mig djupt rörd.
Det sätter ett stort leende på mina läppar!!!!!

Även idag är det två mammor som har varit snälla och bloggat.
Tokmorsan och Ninnie, tack söta ni......

Sen måste jag ju också nämna att Operation Smile igår blev utsedda till "Årets insamlare" av Frivilligorganisationernas Insamlingsråd. Jätte stort grattis till er!!!!!



1 kommentar:

  1. Har också skrivit ett inlägg nu om Ocky och Operation Smile.

    http://www.annakarlsson.se/blogg/2012/05/09/operation-smile-och-ocky/

    Trevlig kväll!

    SvaraRadera