fredag 25 maj 2012

Träning i trädgården.....

 
 
God förmiddag mina vänner, eller snart eftermiddag.....gud vad klockan rinner iväg. Idag är det en pappersdag här på hemmakontoret.
 
Men det piggades upp när det kom ett paket i lådan men fina träningsbyxor från Röhnisch. Jag träffade på två trevliga tjejer därifrån på Mammabloggalan och nu har jag fått möjlighet att prova på ett par. Då jag var lite osäker på storlekarna skickade dom med två par. Det andra tänkte jag glädja någon annan med. Och det blir faktiskt min fantastiska granne Susan som är ett riktigt tränigsfreak som ska få dom. I gengäld har hon lova att komma med lite enkla träningstips till hur man kan träna hemma. Detta kommer jag givetvis dela med mig av här på bloggen. Så i morgon drar vi på oss våra nya fina Röhnish byxor och kör lite trädgårdsträning. Det är ju faktiskt inte all som får tiden att räcka till för att ta sig till ett gym.....inklusive mig själv.
Kolla så snygga dom är. Här hittar ni dom i webbshopen



Kortare träningstights i det fantastiska materialet Shape Microfiber som inte bara andas, utan ävenhåller lår - och stuss på plats! Ger också en viss formande och lyftande effekt. Passar alla träningsformer och kvinnokroppar. Högre linning med praktisk nyckelficka. Dragkedja bak samt färgade revärer som extra 

Vi hörs senare, nu ska det sorteras lite mer papper......tjoho!!!!
  .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar