lördag 26 maj 2012

Röhnisch i trädgården

Ännu en fantastisk dag är snart till ända, fast idag har det varit lite kallare i vinden. Men det gör ju ingenting man ska ju såklart vara ute ändå....
Justin och jag började med att tvätta bilden och granne kom över och lekte en stund.......
Sen bar det av till en annan granne som är ett riktigt tränings freak och som jag gav ett par Röhnisch tränings byxor till för att testa av. Hon har reda varit ute och sprungit i dom i morse och dom har fått 10 av 10 möjliga poäng...... Här kommer lite träningstips från Susans trädgård..


Sähär snygga är dom, känns inte som om man har någonting på sig alls.....kör gärna en lite löparrunda innan för att värma upp. Här är armhävningar på två olika sätt beroende på hur mycket man tycker att man orkar med.


Susan och justin kör plankan ihop, den biter vill jag lova.....


Sedan körde Susan det berömda gäddhänget.....det hör man lätt mot en mur eller liknande....


Har man ringar i trädgården som Susan har så kan man träna armarna även där.

Studsmatta har ju nästa alla i trädgården nuförtiden, den är perfekt att träna på. Är man riktigt spänstig kan man slå en volt......he he det gjorde inte vi....


Ja det finns ju en massa saker man kan hitta på.......hur som helt är byxorna kanon och i morgon tar jag med dom på en löparrunda.... ja ni ser ju vem som är mest vältränad.....det är inte jag.


När jag var hos Susan fick jag även träffa deras nya familjemedlem Gulliver som flyttat in idag. Han är en 12 v gammal kungspudel som är ursöt.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar