lördag 5 maj 2012

Wow vilken dag, och den är inte slut än.....

Hej svejs.......

Vilken dag jag har här på Mammabloggalan. Kanonupplägg och en massa fina saker.
Vi blev fint mottagna i hotell lobbyn för att sedan gå vidare till utställningshallen där vi spenderat dagen. en massa företag som varit där och ställt ut sina produkter. Jag gå in på mer exakt vilka som varit här i morgon. Vi ska ju snart var klara för lite kvälls mingel......hi hi.

Den första jag såklart ville hitta var Ann Malmborg från Klädfabriken som varit så snäll att bjuda in mig till detta fantastiska evenemang. Ja bilden blev kanske lite suddig.......


Det har som sagt var funnits en massa saker att titta på och jag har spenderat större delen av dagen med Anneli Niehoff, hennes blogg kan ni läsa här. 
Anneli kommer från Hudik precis som min vän Kin och det är så vi lärt känna varandra för snart 10 år sedan ( oj vad tiden går )


Ja här finns såklart en massa härliga mammor, med olika många barn, även några från Familjen annorlunda. Oj måste vara skönt att få en dag/kväll/natt för sig själva.....ska se till att fånga mig själv på kort med dom senare. Finns säkert ett och annat man kan lära sig........

Jag stötte på två gulliga tjejer där det visade sig att den ena jobbar på Pulsen i Borås där jag varit och jobbat många många gånger. Tänk vad värden är lite. Kolla in deras bloggar.
Äppelblomman och En mammas dagbok två jättefina bloggar.....


Katrin Zytomiezska var också där och föreläste om LCHF och man kunde även köpa hennes bok Dags att bli smal!........ tog ett kort på oss, Karin var jätte fin jag såg ut som en mupp så det kommer ett nytt efter kvällen ha ha.

Vi har fått två fina goddie bags under dagen plus en massa saker som utställarna delat ut. Jag van dessutom en par Croccs och en potta från Babybjörn.....vilken tur. Men kolla in allt som var i påsarna blev ett helt berg på sängen. Jag ska visa mer i detalj i morgon när jag kommer hem.


Inte nog med att Ann och Niklas Malmborg bjudit hit mig, dessutom hade som pimpat mitt rum med en massa kläder och saker. Vilka gullig människor med stora hjärtan. Blev riktigt rörd när jag klev in på rummet. Kläder från ICHI, Love Forever och Garda of Sweden. Smycke.




Tjejer och killar, nu måste jag göra mig i ordning, jag har säkert glömt en massa men det tar vi sen.
Kramis!!!!



1 kommentar:

  1. Åhhh gulliga dej! Såå kul att träffa dej fina Annika! <3
    Kram K

    SvaraRadera