lördag 5 maj 2012

Nu är det dags, Mammabloggalan 2012!!!



Hej alla fina läsare,

Ja idag är det då dags, jag ska iväg på mitt första bloggevent. Har ju inte bloggat så länge så har helt enkelt inte blivit av innan. Så det här blir en ny rolig erfarenhet där jag hoppas knyta en massa nya kontakter, jag älskar ju nätverk som ni vet......

Väskan är packad med, denna topp från ACES, Lidingö



Mina nya fina träskor från Sweet Caroline i guld och svart. Dom andra kommer från Ilse Jacobsen


Ikväll tar jag på mig denna fina klänning från Valerie Aflalo, men den svart kort jacka till, till detta ett par glansiga tights.


Har faktiskt även packat ner lite träningskläder, räknar kallt med att jag som vanligt vaknar kl 7 i morgon även om jag har möjlighet att sova. Då kan det kanske bli en promenad i vackra Hagaparken. Kanske kronprinsessan Victoria också är på morgonpromenad......hi hi


Ja då är jag snart startklar, såhär ser dagens outfit ut, oranga strumpbyxor från Åhléns, en svart skjortklänning från Sisters och mina Sweets........


Ska bli härligt att checka in ett dygn på detta fantastiska hotell......här kan ni läsa om helgens schema.





Trevlig helg önskar jag med detta fina hjärta från Drömhuset.





2 kommentarer:

  1. Hej!

    Lycka till ikväll =)
    Hoppas att helgen är helt underbar för er allihopa.
    Jag är med och sponsrar med en vinst i kategorin Årets bloggmamma och om det inte är du som vinner så kika gärna in på min sida och se vad som finns.
    www.nicasdesign.com

    MVH/Veronica Strand, Nicas Design

    SvaraRadera
  2. LYCKA TILL, jag har röstat på Dig. Kvällens outfit är supersnygg precis som Du. Ha det bra och Trevlig Helg.

    Kramelikram/E

    SvaraRadera