måndag 21 maj 2012

Cykelmorgon

God morgon alla fina, vilken härlig dag det blir. Släppte ut Justin i trädgården för lite lek redan innan dagis. Han älskar verkligen att vara ute. Idag tog vi min cykel till dagis till Justins stora förtjusning. Han har tjatat flera dagar men idag blev det äntligen av. Men på vägen insåg jag att ny måste jag ju också införskaffa mig en hjälm och föregå med gott exempel. Skämdes när jag kom till dagis utan.....
Idag är det jobb på Aces Lidingö som gäller. Hur är det för er? Jobb eller kanske en dag i solen? Kram

2 kommentarer:

  1. Ja de är något som jag oxå måste köpa...
    Solen blir det för mej;-) Men först en löparrunda!
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Camilla Lindman21 maj 2012 kl. 20:32

    Det blev både jobb och en dag i solen.
    Jobbar i barnomsorgen och det är härligt att kunna ta tillvara påde fina dagarna, även på jobbet.
    Kram!

    SvaraRadera