fredag 4 maj 2012

Jag har inte stämt mitt ex!!!!!



Hej svejs,

Ja att tidningar gillar smarriga rubriker vet väl dom flesta vid det här laget. Kan dom få till en klurig rubrik som lockar köparen så blir det ett extra plus i kanten.
Igår kunde man läsa på löpsedeln till en av kvällstidningarna att Tomas Brolin blivit stämd av sitt ex. Tomas och jag var ju ett par några år innan jag träffade Mattias och givetvis är det nu många som tror att det är jag som har stämt honom. Vill bara med detta klargöra att så inte är fallet.......jag är INTE inblandad!!!!!!!
En kvällstidning hade dessutom bilder på en massa expar idag och då också vi.. en bild från Idrottsgalan något år om jag inte minns fel. Ja nog om detta, ville bara göra det klart för er som undrar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar