fredag 1 juni 2012

Dressed for success

God morgon, ja det finns inget dåligt väder, även om jag får jobba med att intala mig det. 1 juni står det i almanackan och regnet öser ner. Tycker synd om alla studenter idag.
Men vi har klätt oss i regnkläder från topp till tå och vädret stoppar oss inte.

Själv är jag lite nere idag, haft min fina pappa och hans fru på besök. Vi ses inte så ofta då vi bor på olika håll. Nu är det tyst i huset och vi saknar dom redan.
Tur att jag jobbar på Lidingö idag och kan insupa all trevlig energi från mina kollegor och kunder.

Sen laddar vi för fredagsmys!!!!!
Kram

1 kommentar:

  1. Camilla Lindman1 juni 2012 kl. 14:44

    Jobbar ju med barn och lever efter devisen "Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder"
    Men visst finns det bättre och sämre väder???
    Känner mig bara trött och seg när det är mörkt och regningt. Men snart kommer goa barnbarnet och livar upp stämningen =)
    Go helg!

    SvaraRadera