fredag 22 juni 2012

Midsommar, otur och flytt......

Hej kära läsare.....

vilken morgon, sol och klarblå himmel och vi har semester. Det börjar dock inte så bra. Min kära Mattias har jobbat nästan dygnet runt i Karlstad sedan i fredags och kom hem igår kväll. Lagom till semestern har han dragit på sig värsta förkylningen, feber och hosta.
Är det inte typiskt när man äntligen får lite ledigt, då passar kroppen på.........precis som den skrattar en rätt upp i ansiktet och säger " oj ska du vara ledig nu??? då passar jag på med lite förkylning "
Ja jag hoppas han snart är på bättringsväg.



Idag är det en massa fix som ska göras, än så sover större delen av familjen, Justin myser med mig i soffan och jag hinner skriva några rader till dig.

Det kommer blir lite sporadiskt bloggande under veckan som kommer. Vi ska bara mysa och vara med familjen. Inte känna några måsten och åtaganden. Bara hitta på roliga familjesaker. Ni ska givetvis få ta del av vad vi gör men det blir som sagt var lite sporadisk uppdatering.

Om några veckor kommer jag flytta min blogg till Allt för föräldrar och jag hoppas ni kommer fortsätta följa mig där.

Ha nu en underbar midsommar så hörs vi snart igen...... Kramis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar