torsdag 21 juni 2012

Ett paket från Love Forever....

God morgon!!!

Hur har du det idag???? för mig är det sista dagen före lite välbehövlig semester......
Igår fick jag ett paket med lite kläder från Love Forever, såååå fina saker. Tack världens bästa Terece.
Underbar kofta med fransar


Vit kort blus....


Blommig kort blus.... den har jag på mig idag....


Och denna fantastiska viskade klänningen....


Nu bär det av till dagis och sedan Aces på Lidingö, vi har fortfarande en massa fint kvar på REAN, titta in på en kaffe om ni har vägarna förbi. Kramis.........

1 kommentar:

  1. Vad fina kläder du fått. Har nyligen upptäckt Love Forever kläderna och är jätteförtjust i dem. Har handlat en hel del på rean på Webben nu. Idag var jag och hämtade en tunika och vita långa byxorna. :-) Förra veckan blev det tunika vita med palleterna vid fickorna, rosa och en offwhite tröja.

    SvaraRadera