söndag 3 juni 2012

Love Forever, biopremiär och tävling!!!!

Hej på er,


Otroligt, det regnar inte!!!!! jag tror knappt det är sant efter de två sista dagarnas ösregn. Dom säger på nyheterna nu att igår var det den kallaste junidagen sedan 1928, inte konstigt att man frös......

Igår fick jag ett paket med lite kläder från Love Forever, så fina saker......
Fin klänning som jag hoppas att väderleken snart tillåter att jag får använda.


Ett par mysiga vida byxor som man kan mysa omkring i i sommar. Perfekta att dra på sig till och från stranden...


Och denna fina midsommar dröm som jag bar på Formex visningen för Love Forever i februari. Jag älskar den klänningen, så fin.


Sen kom det även lite andra fina saker som jag ska ha på mig när Terece från Love Forever, Ankie Bagger och jag ska åka till Skövde på tisdag för att vara med när fina Johanna Toftby inviger sin nya salong. Men den outfiten får ni se på tisdag....

Idag ska Justin, Mattias och jag gå på bio, blir faktiskt första gången för Justin. Vi ska gå på Tigers film. Ska bli så mysigt att gå alla 3, för vi har inte hunnit träffa pappa Mattias mycket i helgen då han har haft data haveri på jobbet som måste vara fixat till på måndag.


Alla ni som inte har tävlat i min bloggtävling.....passa på här och nu, det är drygt 8 timmar kvar innan den avgörs. Så passa på superfint pris.
Må så gott så hörs vi senare hoppas jag......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar