onsdag 6 juni 2012

6 juni, Johanna Toftby, Ankie Bagger, Tanja Fylking mfl..

God morgon vackra Sverige, idag ska vi fira att vi bor i detta fantastiska land utan krig, jordbävningar och andra naturkatastrofer......och vem vet kanske tittar även solen fram. Vi åket till fina svärmor och svärfar för att umgås....


Jag utlovade ju lite mer rapport och bilder från gårdagen i Skövde och här kommer det.....
Mina fina vänner Ankie Bagger, Tanja Fylking och Terece " Love Forever " Almering och jag tog tåget till Skövde för att vara med när vår vän Johanna Toftby invigde sin nya salong. Med oss på resan hade vi också lilla söta Maja....
Ankie och Terece på tåget......Terece var snäll och klädde upp oss i kläder från sitt Love Forever. Det mesta från våren 2013....


Johanna och hennes mamma Annika har öppnat Storgatan 26 i Skövde tillsammans med Mini som jag tyvärr inte lyckades få med på kort märkte jag....


Johannas kärlek Janne Fors var givetvis också på plats.....


Johanna följs just nu av ett TV-team inför ett kommande program och givetvis var dom också på plats för att dokumentera...


Ja Johanna har minst sagt fullt upp med allt....egen företagare, krönikör, två barn, distans förhållande och en massa andra uppdrag. Men hon är en frisk fläkt och glädjespridare....


Terece och jag..... älskar den här klänningen, har redan beställt en till nästa vår.....


Det bjöds på snittar, god dryck och jordgubbar och även skönsjungande sång från en annan Skövde stolthet Johanna Beijbom


Ja det lev helt enkelt en mycket trevlig kväll med många skratt. Hemma i Stockholm var vi igen vid midnatt. Tack fina Johanna för en trevlig tillställning......

Hoppas ni alla får en mysig Nationaldag med era närmaste.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar