lördag 2 juni 2012

Stockholm Maraton

God morgon mina vänner. Åh vad jag är glad att jag INTE ska springa Stockholm Maraton idag. Det är illa nog att jag behöver ut över huvud taget, min tur att jobba lördag i butiken. Höll på att flyga bort på vägen till bilen. Idag går det inte ta bilen till jobbet när halva stan är avstängd pga maraton, så det blir att ta T banan,
Kollade in vädret de närmaste dagarna, såhär upplyftande blir det. Fy fan säger jag rent ut..... Var är sommaren!!!!
Måste säga att jag är så stolt över Justin som faktiskt sovit nästan hela natten i din egna säng. Ja det är ju vi som varit slarviga och tyckt det varit mysigt att ha hans varma kropp nära. Men nu har vi börjat med en mjuk övergång, flyttat in hans säng i vårt rum så han får börja så.
Ha en bra dag, har ni vägarna förbi Lidingö är ni välkomna in på en kaffe på Aces.

Hi hi bilderna blir som vanligt i oordning via iPhone...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar