måndag 4 juni 2012

Nya naglar och en ny blogg!!!!

Hej kära vänner,

Idag har jag bla. varit hos min fina vän Karin och gjort mina naglar.....tänk att det var 7 v sedan jag var där och inte en enda kant hade släppt. Det kallar jag bra kvalitet.


Karin och söte Gizmo bjöd på kaffe och en trevlig pratstund. Karin och jag har jobbat ihop en massa år på Lotto tidigare och det finns såklart alltid en massa att prata om...... och vipps så är de nya naglarna klara....

Tack fina Karin och KN Nagelbod alltid lika nöjd...... vi ses snart igen.......


Nu tänkte jag faktiskt rekommendera en ny blogg...... För ett tag sedan fick jag kontakt med en gammal klasskamrat från grundskolan via Facebook. Hon har idag en stor familj med 5 barn och är bonde. Skrev alltid så roligt om deras vardag på landet på FB att jag tyckte att hon skulle börja blogga, men hon var inte riktigt redo. Nu har hon kommit på andra tankar och förra veckan började Maria blogga på Allt För Föräldrar under Bondfia. Lycka till nu Maria, jag kommer följa dig!!!!!

Vi hörs igen i morgon fina vänner......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar