lördag 9 juni 2012

God morgon i stugan....

Hej alla fina läsare,

Det är väl konstigt att regnet inte kan hålla sig borta ett helt dygn........ men det verkar som det ljusnar lite i kanterna.
I dag är det fullt upp och mycket som ska kommas ihåg när vi åker om en stund. Mattias jobbar hela dagen idag också så det är lite fix med alla barn. Elias har åkt för att hjälpa Mattias på jobbet. Ella ska ha en kompis här och ha lite tjejmys. Om en stund ska jag köra Justin till gudmor Kin som ska ha honom några timmar medan jag jobbar. ( blir första gången jag lämnar honom själv där men det ska säkert gå bra. )
När jag har hämtat upp honom efter jobbet ska vi åka på trädgårdsfest hos familjen Antell ( det ska firas 2x40 år det bli en massa vuxna och barn.....det ryktas om 80 pers så låt oss nu hoppas på att regnet håller sig borta för resten av dagen.
Ni kan ju gissa hur min packning ser ut........vanliga skor, regnkläder, gummistövlar, extra ombyten, vagn, filt, snutte....ja allt man kan tänkta sig.......

Kanske blir det såhär i eftermiddag.....


Nej nu måste jag rusa, packa bilen och sedan bär det av. Ha en toppen dag så hörs vi senare.
Kram!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar