söndag 3 juni 2012

Regn, rusk, bio och en vinnare

Varit en fantastiskt mysig söndag.......
Först bar det av på bio, dagens outfit för mig blev en av mina favorit tröjor från Jumperfabriken, dom gör så fina tröjor i fantastisk kvalitet. Dessutom Svenskt därför ett extra plus!!!! till detta hade jag ett par ljusa slitna jeans.

Ja även om det inte regnade i morse så började det igen när vi gav oss av för att gå på bio, så det passade ju perfekt.....

Träffade på några av bloggmammorna från Mammablogggalan, bla Annelie som var där med sina barn. tyvärr han vi inte prata mer än hej för alla hade ju fullt upp med sina barn.....



Ja filmen var alltså Tigers film och Justin var mycket förväntansfull då det var hans första gång på en biograf.


Här med pappa Mattias precis innan filmen skulle börja.......
Filmen varade en dryg timme och Justin lyckades väl sitta still i typ 20 min, sedan blev det spring i benen. Som tur va hade vi satt och ytterst längst bak så jag tror inte han störde så många. Ja han var ju inte den enda som blev lite rastlös. Kul va det i alla fall, tack Disney för en trevlig stund.

Nu över till någon helt annat, nämligen senaste veckans bloggtävling där ni har tävlat om ett par träningsbyxor från Röhnisch. Jag vill börja med att tacka alla som deltagit det blev såklart en massa som ville vara med och tävla. Men nu är vinnaren dragen....


Och........

Jessica Sundberg från Järfälla!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Grattis Jessica!!!!!!!

Maila mig din adress och stl så skickar vi ett par byxor till dig. ( info@aduckmark.se )

Håll utkik på bloggen snart dyker det upp en ny tävling....... Kram kram och trevlig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar