torsdag 7 juni 2012

Sommarerbjudande från mig till er!!!

Hej kära läsare,

Hoppas ni har haft en bra dag. Jag har som sagt jobbar hemifrån viket betyder att jag försöker vara supereffektiv och hinner även med en och annan tvätt mellan allt annat jobbfix. ........



Idag har jag bla fixat en liten sommarkampanj till er läsaren och era vänner också för den delen.
Ocky t-shirt i orange och navy i stl 90, 104, 116, 128 för endast 119 kr ord pris 169 kr. Frakt tillkommer.
T-shirten är i 100% bomull och håller formen kanonbra.
Det går endast att beställa direkt av mig för detta pris, så är ni intresserade mailar ni på info@aduckmark.se. adress, stl och färg så skickar jag.

Navy med två olika tryck......

Och orange med två olika tryck, såg att bilden blev lite konstig. ser ut som det är tvåfärgad men det är den inte......


Gilla gärna Ocky på Facebook.......


Ja detta var allt för mig för idag, vi hörs i morgon igen om ni orkar kika in. ( vilket jag givetvis hoppas ) Kram!!!!!!

1 kommentar:

  1. Åh, jag skulle gärna vilja ha en navy t-shirt i stl 128, en med bara texten.

    Maila mig hur jag gör med betalning (exakt vad jag skall betala och till vilket konto)

    blogg@annakarlsson.se

    SvaraRadera