torsdag 7 juni 2012

Inställt.....

God morgon på er,

Ja en del av er är kanske rent av ledig idag.....två klämdagar så har man en massa ledigt. Själv är jag på hemma kontoret idag och sedan blir det Aces på Lidingö fredag och lördag.
Idag skulle jag deltagit i ett blogg event med Operation Smile men tyvärr tvingades dom ställa in på grund av sjukdom. När man är en lite organisation så drabbas man så fort det blir sjukdom så därför får det helt enkelt bli vid ett annat tillfälle. Jag hoppas att alla ni som jag bjudit in och som skulle komma har möjlighet att komma nästa gång det blir av istället.
Men ni vet väl att genom att köpa en Ocky mössa så skänker Ocky 5 kr/ mössa till Operation Smile. Finns bla på www.brightbuy.se eller www.inreda.com

Tjingeling!!!!!!


2 kommentarer:

  1. Vad tråkigt att det blev inställt men bra för mig för då kan jag kanske närvara nästa gång istället :-)

    Kramar från ett soligt och härligt Forsa!

    www.niehoffs.blogspot.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, ja visst var det synd men sådant som händer. Bra för dig dock. Kram kram

      Radera