måndag 11 juni 2012

God morgon ljuvliga måndag....

Hej på er alla fina läsare......



Hoppas ni har haft en bra helg. Pappers arbete här på förmiddagen sedan ska jag iväg till en efterlängtad tid hos frissan. Jag har inga möjligheter att gå till frissan på em/kvällen så det tar såååå lång tid med mitt tjocka hår. Ja ni få se resultat senare idag.....

Just nu håller jag på att bli galen på alla koder man ska få in i sitt lilla huvud......just nu spärrade jag mitt bankID, var helt säker på att jag kunde koden.....spärr.....galen och ett samtal senare med banken har jag nu fått igång det igen. Hur ska man göra för att komma ihåg alla, och inte ska man skriva upp dom heller....hur gör ni?

Ja från det ena till det andra, det har blivit jätteviktigt för Justin att fixa "frillan" som han säger varje morgon. Han kollar såklart på storebror Elias och gör likadant. Här är resultatet........


Idag har dom stora barnen åkt till sin mamma och det blir en omställning för oss alla, ett lugn lägger sig över huset, Justin springer och ropar efter sina syskon och Mattias känner sig givetvis lite depp också.... men när vi ses nästa gång är det dags för semester som vi alla längtar efter och tiden går ju så snabbt, vipps är dom tillbaka igen och alla syskonen kivas precis som syskon gör. ( ger mig dock mig lite huvudvärk ibland som inte vuxit upp med syskon ) hi hi ........

Vi ses senare hos frissan.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar