tisdag 12 juni 2012

MICHAEL OCH FRISÖRERNA.....

Blond again..........nu äntligen har jag fått fixat mitt hår....så skönt. Har gjort lite mörkare slingor under hösten och vintern men nu kände jag att jag ville var riktigt sommarblond. Jag har gått hos Michael och frisörerna ett antal år och är alltid lika nöjd. Det är Michael himself som gör mitt hår.
Eftersom jag har så mycket hår tar det en evighet att sätta slingorna........ tur att Michael är supertrevlig och har mycket att prata om. ( barn i samma ålder då saknas det aldrig samtalsämne )


Här kan ni läsa exakt hur han gjort.........


Sähär blev resultatet..... jag känner mig supernöjd och somrig....
En annan bloggaren som också går till Michael och frisörerna är modebloggerskan Angelica Blick, här kan ni läsa om hennes besök på salongen..... bilden är lånad från Angelicas blogg.


Michael är alltid gullig och skickar med någon ny produkt hem som jag kan prova. Den här gången schampo och balsam från Kerastase Cristalliste  som är speciellt framtaget för långt hår. Utan silikoner, parabener och färgämnen.


Tack Michael för idag, alltid lika trevlig. Trevligt bemötande och proffsig personal. vi ses snart igen.....

Ha en trevlig kväll så hoppas jag vi hörs i morgon igen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar