söndag 17 juni 2012

Äntligen sol......

Hej finisar,

jag vill börja med att tacka alla er läsare som skickade en uppmuntrande kommentar igår när jag kände mig lite nere. Det värmde verkligen. Tack!!!!

Ja dagen för oss började väl som för många av er andra i min del av landet......med hällregn, hur mycket kan trilla ner egentligen?????? Här har man inte suttit mycket i sommar.......gurr


Ja det vill till att hitta på saker med en trottsig 3 åring hemma, dessutom är jag själv några dagar så då finns det ingen att lämna över till emellanåt. Det blev bakning på förmiddagen till farmor/farfar kom på besök. Trevligt!!!! muffins med hallon, mumms....


Runt 3 tiden slutade det faktiskt att regna och solen behagade att titta fram. Vi bestämde oss då för att åka och leka med Justins kompisar Oliver och Theo, vi behövde komma ut........Vi började ute i deras trädgård med lite fotboll, studsmatta och traktorer. Mamma Anna och jag hade sett fram emot en kopp kaffe i solen som äntligen visade sig. Men killarna kunde bara inte hålla sams. Kivades om precis allt och vi fick medla hela tiden.......

Till slut gick vi in och framför ett spel blev det lugnt en stund.........Phu!!!!


Och när det var dags att åka hem, ja då hade dom hur kul som helst och hade möblerat om soffan till värsta banan......ja dom är roliga dom små liven........

Kvällen avslutades med en härlig promenad, här i Emil kepsen som farmor/farfar hade med sig idag.
Nu laddar vi för ny vecka i morgon, faktiskt sista veckan innan en välbehövlig semester........
Va rädda om er.......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar