torsdag 14 juni 2012

Två lyckade nätköp och en massa mys!!!!

God kväll, ledsen för sent inlägg men idag har det varit full fart.
Justins dagis har varit stängt så vi har häng idag......

Blev först en utflykt till vårt lokala köpcenter för att uträtta lite ärenden. Där hittade vi en polisbil som Justin vill ha ett kort med...


Sen bar det av till posten för att hämta upp paket, gjort två inköp på nätet denna veckan och kan faktiskt rekommendera båda. Först ett par Converse till Elias. beställde dom från Footway. 499 kr och så hade jag ett presentkort på 100 kr från mammabloggalan så det blev ju en väldigt förmånlig affär. Beställde i tisdags och idag kom dom, superbra.....

Sedan beställde jag min favorit mascara Kanebo Sensai 100 kr billigare än i affären på
Grand Parfymeri. Beställde igår och idag låg det i brevlådan, kanon!!!! dessutom med två små bonus saker från Elisabeth Arden...... härligt för min gamla mascara var helt slut.


Efter middagen blev det en sväng till grannens trädgård där jag upptäckte att jag matchade hennes härliga utesäng, så där fick det såklart bli en bild....


När det är såhär härliga kvällar känns det som man lätt kan dra iväg på utflykt på kvällen. Sagt och gjort, Mattias jobbade över så då passade Justin och jag på att hälsa på en kompis som precis köpt nytt hus. Det är ju alltid kul att se och barnen leker bra. Tack Ulrika, Vilgot och Jolin för en rolig stund. Justin stupade när vi kom hem......


Igår var det leverans av Ocky tröja till en av mammorna från Mammabloggalan. Här hittar ni hennes inlägg. Bilden på Annas son har jag lånat från hennes blogg.


Vill ni och så köpa Ocky t-shirts har jag nu ett sommarerbjudande. Det hittar ni här.......

1 kommentar:

  1. Tack för länkningen! Spännande att få se en polisbil. Melvin blir alltid i extas när han ser polisbilar/ambulanser och brandbilar.

    SvaraRadera