måndag 19 mars 2012

Uppiggande tävling.......

Fy det snöar ute och är isssss kallt!!!!!! Jag behöver piggas upp och det kanske just du också behöver. Så därför tänkte jag dra till med en liten tävling. Jag lottar ut en Ocky mössa från min egna barnkollektion till två vinnaren. Ni får givetvis välja färg och stl själva när tävlingen är avgjord........



Nu till frågan.......Som ni kanske minns så vann jag Fröken Sverige tävlingen en gång för 100 år sedan. Kommer ni ihåg vilket år det var? samt vart Miss Universum tävlingen gick det året?
Två små frågor alltså. Ni kan tävla fram till söndag 25 mars kl 18.00.
Era svar mailar ni in på info@aduckmark.se

Ocky mössan finns i rosa, grå, turkos och svart. Pris 145 kr

Lycka till nu och hoppas ni får en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar