torsdag 1 mars 2012

Kom på invigning om ni har vägarna förbi......

Hallå där....
Hoppas ni har haft en kanondag. Min har varit riktigt bra ( förutom på never ending förkylning...) men den börjar bli som en del av mig. ha ha

Nästa vecka åker jag på jobb till min hemstad Borås några dagar. Alltid mycket som ska hinnas med när jag är där. Blir upphämtad av några kompisar på stationen för lunch och sedan möte på eftermiddagen.
Fotojobb hela torsdagen och på torsdag 8/3 kväll blir det trevlig invigning av barnbutiken Skattkammarens nya lokaler. Och jag vill bjuda in just dig!!!! Skattkammaren har mina Ocky kläder och jag kommer vara där för att presentera märket lite och så blir det ett kanonerbjudande på Ocky mössan. Vore jätte kul om ni boråsare ville titta förbi och säga hej, och kanske är det några av er andra läsare som har vägarna förbi Borås just den kvällen. Välkomna ni också.
Här kommer inbjudan........ och glöm inte anmäla er om ni vill komma, säg att ni fått inbjuda via min blogg. Osa uppgifter finns i den grå rutan på inbjudan. Hoppas vi ses om en vecka!!!!!!


Vi ses i Borås kära vänner..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar