torsdag 15 mars 2012

Mi Ridells App

God morgon vänner,
Hoppas ni alla har sovit gott och vaknat upp till solen.
Förra veckan var jag som ni kanske minns och gick en visning för Go Red. En av tjejerna som också visade kläder var min fina vän Mi Ridell. Hon berättade då om sin nya app och nu på morgonen har jag precis laddat ner den. Toppen för alla er som precis som mig aldrig hinner eller har ro att läsa en bok.

Såhär är appen uppbyggd, info hämtad från app store.

Beskrivning

Detta är en 7 månader lång kurs i applikationsform om kroppsspråk, presentationsteknik och mental träning. Den består av bilder, ljudfiler och text motsvarande en bok på mer än 200 sidor. Detta tillsammans med bloggen ger en dynamisk helhet.

Det är abonnemangsfritt, lärorikt och enkelt att ta med sig och till sig!

Applikationen består av fyra delar:

KURS – där du får ett ämne i veckan i 29 veckor med tillhörande bilder, ljudfiler och övningar som främst handlar om din icke-verbala kommunikation med andra.

SNABBA TIPS – där du får just snabba enkla tips om presentationsteknik och retorik, som går att applicera direkt i din vardag. ”Räddaren i nöden” i pressade situationer som t.ex. när du blir nervös, ska hålla tal, argumentera för din sak eller sälja in din idé.

KÄPPHÄSTAR – där du kan läsa och lyssna på berättelser, citat och ordspråk som är Mis käpphästar. Där finns även en andningsövning, mindfulnessövning och mental träning.

BLOGG - där du kan följa Mi dagligen och inspireras av hennes sprudlande energi.

Jag ser nu fram emot att ta del av allt detta, kanske något för dig också.
Endast 99 kr på App Store

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar