fredag 16 mars 2012

En ljusare eftermiddag

Förlåt lite sent inlägg, men haft något knas med min telefon och Mattias fixar med nätet hemma så det ligger nere för tillfället. Men nu hoppas jag få till det.
I em åkte jag för att sätta en lite ljusare tillvaro på mina tänder. Sagt och gjort "Brilliant Smile", 3x 20 min med blekmedel på tänderna och en lampa på det så var tänderna några nyanser ljusare. Ska ta kort i morgon så ska ni få se. Men tro inte att någon här hemma har märkt något, det är precis som när man varit hos frissan....förhoppningsvis kanske någon av dom läser detta.....
Efter det var det av till ridhuset för att kolla på Ella, så länge sedan vi var dör var kul att se hur duktig hon blivit. Justin var lugn och viskade bland hästarna, provade Ellas utrustning och charmade tjejerna.
Nu myser vi i soffan och kollar The Voice, som jag tycker är sådär... I morgon hoppas jag på sol och tomthäng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar