söndag 25 mars 2012

Massa bus och våffelkväll.....

Ja det blev alltså lek hos våra fina vänner i em. alltid kul att ses, Kin är en av mina bästa väninnor, Alban och Mattias älskar att prata musik. Jag är gudmor åt deras yngsta dotter Julia och Kin åt Justin.  Så vi lär dras med varandra i många år till. ( bild lånad av Finest.se )


Barnen brukar alltid leka så bra men idag vet jag inte vad som flög i dom. Tjivades om precis ALLT!!!! Blev inte en lugn stund...... Ha Justin försökte vara ett monster men Julia verkar inte blivit så rädd.....


Kin har som alla andra på våren kommit på att hon måste börja träna till beach 2012. Här visar hon en övning som är bra för gäddhänget....... hon var så snabb att bilden blev lite suddig.


Justin passade på att prova Albans fina stol....


Tack fina Kin och Julia för en mysig eftermiddag...


När vi kom hem hade Ella och Elias redan kommit och vi satte igång att göra våfflor. En extra speciell dag eftersom det är min farmors födelsedag, om hon inte varit uppe hos änglarna skulle hon blivit 99 år.... hon gjorde alltid så goda våfflor och bjöd på.
Men eftersom jag nu försöker vara duktig med maten gjorde jag lite nyttiga våfflor till mig med spenat i och så hade jag lite gräddfil, löjrom och rödlök på.


Ha en trevlig kväll, kära läsare....och hoppas vi ses i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar