torsdag 22 mars 2012

Nu är det invigt på Mood....

Stockholms nya stolthet, varuhuset Mood är invigt. En stad i staden som det kallas. Här finns all.......en massa fina affären och restauranger. Vi har ett gäng glada tjejer som gick dit. Ankie Bagger, Tanja Fylking, Kin Hermansson och jag och väl där träffade vi en massa andra som vi känner.
Förs stötte vi på fina Ellinor Persson som jag inte träffat på många år, ett kärt återseende. Med på bilden är även Ankie och Kin.


Blev ett besök inne på Spiti som har en massa fina inredningprylar, ljus och tvålar etc.

 Det är definitivt värt ett besök, dessutom 20% rabatt nu fre-sön.
 Vi träffade som sagt var på en hel del kända ansikten, här är Kin med Richard Herrey


Varuhuset är i tre våningsplan och har ingång från både Norrlandsgatan och Regeringsgatan.


Definitivt värt ett besök och jag hoppa det kommer fungera.........det finns ju så mycket butiker överallt......
 Det bjöds på champagne, snittar, godis och ett vackert fruktfat.

Här är Annelie, jag, Kin och Tanja. Annelie driver fina webbshoppen Inreda.com som har en massa fina saker. Tanja driver Dog Artist, härligt att ha så drivna kompisar.

Ett annat känt ansikte som dök upp var Susi. P


Fina Valerie öppnar sin första butik inne på Mood, och hos henne hittar man fantastiska kläder, jag skulle vilja ha ALLT!!!!!


Med dessa vackra klädbilden slänger jag in handduken för ikväll, hoppas du inte har somnat när du läst detta inlägg. Det var väldans vad långt det blev........


 Valerie har också fin öppningsrabatt.........


Sov nu så sött, och varför inte ett besök på Mood framöver. Tack Michael Bindefeld för en mycket trevlig kväll.......






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar