onsdag 28 mars 2012

Avgiftning.....

God kväll......vilken dag jag har haft......vi har haft sådant tryck i butiken att vi inte suttit ner en sekund. Blev tom stående lunch. Så det är inte annat än att fötterna värker lite. Tagit en lång skön dusch tvättat håret och ha nu bänkat mig i soffan för att se andra avsnittet av Borås Superstars.....

Vet ni vad min avgiftning i kroppen går riktigt bra. Inte ätit någon pasta, potatis eller ris på hela veckan. Knappt någon mjölk ( förutom en kopp kaffe om dagen ) Inget mjukt bröd.......känner mig riktigt duktig och känner att magen inte är så svullen. Kanske han jag tappat något litet gram men vägen ingen våg.....
Men idag gjorde jag en lite synd......en bulle, och fick genast ont i magen. Tänk vad kroppen vänjer sig fort.
Smakar skit men verkar göra susen!!!! Du kan läsa mer om min kur här




Nej nu ska jag kika vidare på BS....hörs i morgon kära vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar