fredag 2 mars 2012

Såhär blev det......

Det gick riktigt bra hos frisören. Tyckte det var lite mörkt nu är våren är på väg. Sagt och gjort det fixade min frisör Michael lätt.

Innan det var dags att hämta från dagis han jag in en sväng på HM. hittade denna fina kavaj......

Och denna fina tröjan. Tyvärr blev det lite stressigt så jag han inte köpa något av dom.......

Nu myser vi i soffan och det är härliga...............

Det blir Mello såklart och andra chansen. Nästa fredag blev jag idag bjuden av min fina vän Anna att följa med henne och kolla på genrepet på mello finalen. Så mysigt det ska blir för två småbarnsmammor att komma ut lite. Hi hi.
Ha nu en underbar kväll med en massa myyyyyyyyyys!!!!!!!!!!


2 kommentarer:

  1. Kikar in och säger hej, behöver lite nya bloggar att läsa och hittade din via en som hade länkat.
    Fint hår! Jag kämpar och kämpar med att spara ut mitt efter den sjuttioelfe kortklippningen som jag sedan ångrar... :-)
    Ha en bra helg!
    /Jennie

    SvaraRadera
  2. God kväll Jennie, kul att du kikade in. Jag håret är väl ett ständigt projekt. Nu var det många år sedan för mig som jag var kortklippt och mitt hår lämpar sig verkligen inte för det. blev helt enkelt för mycket jobb. Lycka till med ditt hårsparande. Trevlig helg till dig också.

    SvaraRadera