måndag 5 mars 2012

omtanke från en vän......

Visst är det fantastisk med vänner, och att dom faktiskt bryr sig om en. Jag blir glad och rörd varje gång någon ägnar mig en snäll tanke.

Detta fick jag förra veckan från en kompis på Facebook.

Hej Annika!

Hoppas att allt är bra trots att du är sjuk. (såg det på din blogg)

Är du sjuk ofta?
Jag kanske har lösningen för dig. Jag kan stärka upp ditt immunförsvar. Oftast beror det på obalanser i kroppen samt inflammationer i kroppen.

Jag gör ju individuella tester och ser hur man mår i kroppen och vad man behöver. Arbetar mycket med elitidrottare men även andra som vill må bättre. Läs gärna mer på
Sporteopathy




Det jag gör på dig då är lite olika tester samt packar ihop ett individuellt paket bestående av tarmrening och de vitaminer och mineraler du ev har brist på m.m.


Visst är det fantastiskt att någon bryr sig så mycket. Johanna har jag känt sedan Fröken Sverige tiden då vi tävlade samma år 1996 och vi har sedan dess haft kontakt till och från.

Ja det ska bli spännande att se om jag kan få bukt med vinterns och vårens ständigt återkommande förkylningar. Fortsättning får ni såklart i morgon.

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar