fredag 23 mars 2012

mumms..... B Susan och Skansen....

God kväll, hoppas ni har haft en kanondag i solen och att ni nu har fredagsmys i soffan eller är ute på något annat kul.....




Idag kom då äntligen mitt paket från Sporteopaty. Fina Johanna Anger Bjurström har nu utvärderat alla prover hon tog på mig när hon var här för några veckor sedan samt fotografier på mina ögon.
Det kom alltså en hel laddning med piller och pulver på posten, tror jag blir mätt på bara dessa :)))))
pulvret som ska intas varje morgon innehåller bla ingefära och gurkmeja så inget hokos pokus...... tillsammans med detta ska det intas 37 tabletter i olika storlekar.
Kolla in det dagliga intaget, jag börjar på söndag.....


Ja det här ska bli så spännande, kvällens middag bestod av ugnsbakad lax och en matig sallad. Mattias kommentar när han kom hem var om det inte skulle serveras något till var att hur kunde man börja med detta på en fredagskväll???? men det gick alldeles utmärkt......

Nu går vi över till klädavdelningen....... jag har ju tidigare skrivit om min fantastiska granne Susan som stickar som en gudinna. Idag hittade jag två nya bilder som hon lagt ut på facebook av sitt märke B Susan. Kolla in dessa egendesignade tröjorna som hon stickat.


Och denna.......vill man inte bara HA!!!! eller var duktig på att sticka!!!!!






I morgon har Justin och jag blivit medbjudan  till Skansen med några andra grannar för att smygtitta på Lill Skansen som öppnar nästa helg. Vilka toppengrannar jag har......
Vi ses här på bloggen i morgon hoppas jag.......
Nu fortsätter jag med....





1 kommentar:

  1. Du har en supertrevlig blogg och jag följer Dig dagligen. Ursnygga tröjor i min favoritfärg rosa. Skulle önskat att jag var ägare till båda två nu när vårgarderoben ska fram.
    Mer skeptisk är jag till alla piller Du ska äta. Gurkmeja och ingefära är helt okej, men är Du riktigt säker på att det andra är ofarligt ????

    Ha en mysig helg/Kram E

    SvaraRadera