tisdag 6 mars 2012

kolla in det här.....

Ha ha precis när jag är på g att rensa ut i kroppen får jag ett inlägg här på bloggen från söta Pernilla som hade tittat in på min blogg. Blev lite nyfiken på henne och kollade vad hos sysslar med. ( finns ju så många kreativa människor som man kan låta sig inspireras av )
Gissa vad jag hittade..........en uppsjö av smarriga bakverk, vad säger ni om denna????





Kolla in bloggen och deras webbshop. Massa roliga saker till tex barnkalas. Justin som fyller år på måndag......men nu hinner jag tyvärr inte rodda med det. Borås kallar i morgon...

Ja det här blev tvära kast, men jag bara tittar och håller mig till lite mer grönt. Men va gott det ser ut. :)))


1 kommentar:

  1. Nämen åh vad gulligt av dig, vad glad jag blir!
    Koppen på bilden är det många som blivit förtjusta i, och det bästa är att den är lätt att göra :) Jag har gjort en steg för steg-beskrivning på bloggen om du blir sugen :D
    Ha en underbar dag i solen!
    Kram

    SvaraRadera