måndag 12 mars 2012

Återvinning och lite annat.......

God kväll kära läsare.....hoppas ni har haft en fantastisk dag i det fina vårvädret. Vad skönt det har varit.
Nu har vi firat färdigt Justin, barnen sjöng för honom på dagis och han var så nöjd.
Denna fina bild tog syster Ella på honom igår, tycker den är så fin. Bra fångat Ella.


Justin var så trött efter allt firande i dagarna 3 att han somnade redan kl 7 ikväll....... det gjorde ju å andra sidan att jag har fått en hel del gjort.

Jag tycker det är toppen med återanvändning av barnklädet, det är ju så sällan man faktiskt hinner slita ut något. Blocket och tradera är därför två av mina favoriter.
Så igår tvättade jag lite saker som jag nu har lagt ut, här kan ni se annonserna. Vem vet kanske är det något som just du söker:
Blå POP jacka stl 92
Rutig POP jacka stl 92
Molo mysdress/jogging stl 92

Ja nu hoppas jag att dessa saker hittar till någon ny liten person........
Nu kollar vi på familjen annorlunda, gud hur orkar dom med alla dessa barn......respekt!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar