fredag 16 mars 2012

Glada fötter

Hej på er,

På förmiddagen har jag varit och pysslat om mina fötter, har en tå som jag får så ont i hela tiden. Som tur är har jag en granne som har fotvård i källaren så henne kan jag sticka till när det gör för ont.
Hittade denna bild som ju är helt galen......men kunde inte låta blir.


I em ska jag iväg på en spännande sak som jag aldrig gjort tidigare, ni får se senare men en liten hint är att även det syns på denna bild.........



Efter dagis åker vi för att titta på storasyster Ella som har ridlektion, så länge sedan vi var där. Hoppas Justin har vuxit till sig lite för sist vi var där sprang han omkring så hästarna blev jätte rädda och därefter har jag inte vågat mig dit med honom.

Nu jobbar vi på dom sista timmarna sen blir det fredagsmys!!!!!!!!!!!!!!!





1 kommentar:

  1. Tittar in och önskar dig trevlig helg!!!! :0)

    SvaraRadera