fredag 23 mars 2012

Fågekvitter......

Visst är det härligt att få vakna av fågelkvitter. Synd bara att dom vaknar så rackarns tidigt...... Justin har sovit hos farmor/farfar så det fanns alla chanser för mig att få sova till 8. Men det är precis som man har en inbyggd klocka som väcker en strax efter kl 6 när man har småbarn.  Så den ihop med fågelsången gjorde att jag var uppe och satte på en maskin tvätt redan kl 6.30. Men å andra sidan har jag snart tvättat två maskiner och dagen har knappt börjat.
Blev en morgon bild i Justins rum eftersom jag såklart längtar efter honom nu, undra om det är han som spelar apa bredvid mig........


Japp nu till dagens agenda. Först till lagret och hämta upp lite Ocky kläder som är beställa. Blir leverans i eftermiddag. Div pappersarbete.......konstigt det verkar aldrig ta slut.
Lunchmöte inne i stan.
Ska hämta upp mitt paket från Sporteopathy Ska bli spännande att köra igång med mitt nya liv.

Vi hörs senare kära vänner......

1 kommentar:

  1. Visst är det härligt med fågelkvitter :-) men jag håller med, när man ändå får sova en liten extra stund så går det inte.

    En lite extra stund hade inte varit fel,
    Kram Linda

    SvaraRadera