torsdag 15 mars 2012

Kvällens Modevisning

Ikväll ska jag gå en visning på Grand Hotell, vinterträdgården. KSSS ( kungliga Seglar Sällskapets ) årliga visning. Kl 3 ska jag vara på plats för hår och make samt genrep. En hel del modeller jag känner från tidigare år så det blir kul att ses. Bl.a. Fina och trevliga Johanna Lind som jag inte träffar på länge.
Såhär såg hon ut sist vi sågs, när vi medverkade i Dansfeber som Backstreet Boys.
Men såhär vacker är hon alltid annars.
Mer bilder utlovas såklart senare....
Tjingeling!!!

1 kommentar:

  1. Hej goding! fina bilder...känns mer som riktiga jag på bild nr. 1, hihi! Var så förtvivlad över att jag var tvungen att boka av visningen. Blev riktigt dålig och jag som aldrig brukar vara sjuk, typiskt! Görans visningar är ju alltid så underbara att få vara med i, men jag hoppas på fler tillfällen. Hoppas allting gick bra. Hoppas också att vi ses snart! Gillar din blogg, den är så kul att läsa! var rädd om dig. stor kram johanna

    SvaraRadera