lördag 10 mars 2012

En mysig kväll

Ledsen min vän att det inte blev något inlägg igår efter genrepet, men tröttheten tog helt enkelt över.
Kvällen började på Elite Plaza med ett glas vin och lite tilltugg. Anna hade fått en inbjudan via jobbet och var snäll och bjöd med mig.
Väl på Globen inledde Eric Saade med ett snyggt nummer, han är duktig den där killen. Smaken är ju olika som tur är men enligt min smak så är mina favoriter David, Loreen, Danny. Torsten må ha en bra text och jag tror det kommer gå jätte bra för hans låt framöver men det är inget att skicka till stora finalen.
Idag blir det fullt upp, leverans av Ocky mössor på fm. På em åker vi till stan för att fira Justins födelsedag med Kin, Jane, Julia. Ankie Bagger och hennes barn kommer också. Sen stannar Justin och jag över natten hos Kin. Mysigt med en massa tjejsnack, melodifestival och kanske ett glas vin.....
Ha en riktigt mysig lördag!!!!!

2 kommentarer:

  1. Varför har ni cowboyhattar?

    SvaraRadera
  2. Alldeles rätt, ett glas vin blir det:-) Ni e så välkommen!! Kraaam

    SvaraRadera