tisdag 13 mars 2012

Ibland orkar man inte.....

Ibland är det inte lätt att hålla sig vaken när man är liten. Ikväll skulle storasyster Ella vara med Justin en stund själv innan jag kom hem från jobbet. Ringde på vägen hem kl 18.30 och då hade prisen precis somnat.
Ni som har följt mig ett tag vet ju att jag för ett tag sedan stred för att Justin skulle sluta sova middag, eftersom han somnade först kl 21.30 på kvällarna. Nu har han slutat med det sedan ett tag tillbaka och somnat runt 19.30- 20.00. Meeeen när det nu är mycket utelek ( vilket jag tycker är toppen) så stupar han när vi kommer hem och orkar knappt äta. OCH vaknar kl 6. Ha ha vad ironiskt, inte lätt. Så nu gäller det även för mig att komma i säng tidigt för att orka upp.
Lite tv hinner jag dock med Top Model och Desperate Housewifes är det som gäller.
Vi hörs i morgon kära vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar