onsdag 21 mars 2012

Jag flyttar hem!!!!!!!!!


Sitter i soffan och kommer på mig själv med att sitta och leeeeeee. Borås Superstars vilket gäng. Den är bara första reklampausen och jag är redan beroende....... Varför kan inte alla gamla få ha det såhär. Och tänk att Sveriges bästa äldreboende finns i min hemstad Borås.
Vilken fantastisk chef dom har.....Erika, en varm och omtänksam chef. ( inte som ledningen på Zara precis )


Ska nog se om jag kan boka upp en plats om 35 år........Distansgatan 7, bara ett stenkast från där jag växte upp.....

Nu till något helt annat............. idag kom mina efterlängtade vårkappa/jacka från Hettemarks.
Denna snygga jacka i en taup färg......

Och denna svarta trench som bara är sååååå snygg!!!!! love it. Tack Hettemarks.......

Ja ni det här var allt för ikväll, glöm inte av att det fortfarande är några dagar kvar på min tävling. Klicka in här om du inte redan deltagit.......




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar