måndag 19 mars 2012

God lunch med trevlig tjej....



Åkte in till stan för några ärenden idag och passade på att träffa min fina vän Kin, blir inte så ofta utan barn men idag han vi prata mycket och det blev en 2 timmars lunch. Vi gick till mitt favocafé. Linnégata No 16. Där blev det en god räksallad.....


Och dagens synd, en kaffe med mjölk..................


Sen sprang jag förbi HM och köpte två toppar för ett tillgodo kvitto jag hade, lika bra att göra åt innan man råkar slänga det.

 Rätt lika så jag ska nog bara behålla den ena........
På vägen hem sprang jag på super trevliga och söta Ulrika Nilsson, så länge sedan jag träffade henne.


Han sedan även med en casting för ett reklamfilm i Tyskland innan det var dags att hämta på dagis. Denna gången vill jag ha jobbet, föll på målsnöret på sista castingen....men någon ska ju göra det också:)))))))

Missa nu inte min tävling som jag la ut tidigare idag, pågår till söndag kl 18.
Ha det bäst....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar