onsdag 14 mars 2012

Lars wallin

Ni som såg Top Model igår kväll kunde se hur tjejerna grät av lycka när dom fick träffa designern Lars Wallin. Dessutom fick dom varsin designad klänning à la Wallin. Detta fick mig att tänka på mina möten med Lars, det var 1996 och jag var en av 10 finalister i Fröken Sverige tävlingen. Finalkvällen fick vi bära varsin klänning från Lars.
Efter att jag sedan lyckades kamma hem vinsten blev det fler besök hos Lars, han designade min aftonklänning till Miss Universum tävlingen och ett antal uppsättningar att ha under mina tre veckor i Las Vegas. Min vackra finalklänning är just nu hos Lars efter att den varit med på hans fantastiska utställning på Waldermarsudde.
Men dessa två fina kavajer har jag hemma. Designade 1996 och jag kan fortfarande använda dom och har använt dom på en massa festligheter.
Lars är dessutom en fantastisk person, ödmjukheten själv. Så glad och stålet att jag har dessa fina skapelser av Lars.
Ha en underbar kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar